Miško Rojus

Atsikaitymas

Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma. 

Rezervacijos atšaukimas & Pinigų grąžinimas & Rezervacijos perkėlimas 

Ištrauka iš https://miskorojus.lt/taisykles/

2.4 Rezervacijos atšaukimas
2.4.1 Jeigu rezervacija yra atšaukiama likus daugiau nei 10 parų iki Jūsų atvykimo laiko, grąžinama 100%  visos rezervacijos sumos.
2.4.2 Jeigu rezervacija atšaukiama likus daugiau kaip 5 paroms iki Jūsų atvykimo laiko, grąžinama 50% sumos.
2.4.3 Likus mažiau nei 5 paroms iki atvykimo laiko mokėjimas negrąžinamas dėl jokių priežasčių (įskaitant COVID-19, kitas ligas, atšauktus skrydžius, pasikeitusius planus ar nuomonę). Tokiu atveju vietoje Jūsų gali atvykti Jūsų draugai, kurie privalo būti susipažinę su mūsų rezervacija ir taisyklėmis (apie tai reikia derinti el.paštu).
2.4.4 Jeigu jau atvykus į poilsiavietę Lankytojams pasikeičia planai, nuomonė ar nuotaika, arba Lankytojai dėl savo kaltės patiria kokią nors žalą ir išvyksta iš poilsiavietės, mokėjimas už rezervaciją nėra grąžinamas.
2.4.5 Dėl rezervacijų atšaukimo Pirkėjai, kurie atliko rezervaciją (ne tretieji asmenys) kreipiasi į Miško rojų tik raštu ir tik www.miskorojus.lt internetinėje svetainėje nurodytu elektroniniu paštu, nurodydami savo užsakymo numerį. Nei telefono skambučiai, nei SMS žinutės, nei žinutės per socialinius tinklus (Facebook, Instagram, Tik tok) nėra laikomos oficialiu kreipimusi. Jeigu per 24h. negaunamas atsakymas į elektroninį laišką, tada Pirkėjas turi skambinti internetinėje svetainėje nurodytu telefono numeriu ir pasitikslinti, ar jo/jos laiškas pasiekė adresatą.

2.5 Rezervacijos perkėlimas
2.5.1 Rezervacija perkelti galima likus daugiau nei 10 parų iki atvykimos laiko. Jeigu perkeliant į naują datą, naujoji data yra brangesnė, skirtumą apmoka Lankytojas. Jeigu naujoji data yra pigesnė, skirtumas nėra grąžinamas, tačiau suteikiama galimybė užsisakyti papildomų paslaugų už tą sumą, jeigu yra pakankamai laiko suorganizuoti papildomų paslaugų suteikimą.
2.5.2 Norint perkelti rezervaciją likus mažiau nei 10 parų, tačiau daugiau nei 5 paros iki atvykimo, perkeliama tik 50% užsakymo sumos. Likusią dalį reikia primokėti papildomai.
2.5.3 Likus mažiau nei 5 paroms iki atvykimo laiko rezervacijos perkelti negalima.
2.5.4 Užsakymo perkėlimas galimas tik 1 kartą. 

2.6 Susipažinimas su rezervacija.
Prieš atliekant rezervaciją ir už ją sumokant Pirkėjas privalo susipažinti su rezervuojamu objektu, apžiūrėti ir išanalizuoti pasirinktos poilsiavietės nuotraukas internetinės svetainės Galerijoje, perskaityti visus aprašymus ir žinoti, ką rezervuoja bei kokie patogumai ir nepatogumai laukia pasirinktoje poilsiavietėje. Likus mažiau kaip 10 parų iki atvykimo laiko, o taip pat jau atvykus į poilsiavietę ir persigalvojus, nes poilsiavietė, miškas, keliai, oras, kubilas, namelis ar kažko įrengimas neatitinka susikurtų lūkesčių, pretenzijos nėra priimamos ir sumokėti pinigai nėra grąžinami.